Katovská třicítka

Oficiální stránky tradičního pochodu ve Stárkově

Letošní ročník

Zkrácený popis tras 2023

Trasa KT10

Trasa vede z Tábora pod Vysákem přes náměstí na Bystré. Projde Bystrým a zatáčí na Chlívce. Ve Chlívcích zatáčí doprava směr Jívka, projde přes les a s kopce dolů pokračuje Jívkou až k penzionu U Kobrů, kde odbočuje nahoru na vrch Šibeník. Přes pastviny a les dorazí ke katovně.

(Ve Chlívcích můžete odbočit k restauraci a pevnosti T-S 20 a zase se vrátit zpět)

Trasa KT15

Trasa vede z Tábora pod Vysákem na vyhlídku Vysoký kámen, pokračuje kousek za ni a prudce odbočuje zpět kolem vysílače směr Bišík. Dlouhou cestou po zelené dorazí ke kontrole na Bišíku a odbočuje doleva na Studnice, těmi projde a zatáčí doleva do lesa, kde přes Enklávu dojde do Vápenky. Z Vápenky pokračuje nahoru na pastviny, kde pod elektrickým vedením přichází ke katovně.

Trasa KT30

Trasa vede z Tábora pod Vysákem na vyhlídku Vysoký kámen, pokračuje lesem za ni a na rozcestí lesních cest zatáčí doleva a pak znovu doleva a schází do České Metuje – Vlásenky. Z Vlásenky pokračuje přes Skalku na Bišík. Za Bišíkem pokračuje na Záboř a zahýbá přes pastiny na Janovice. Z Janovic pokračuje nahoru k vysílači a dál dolů do Radvanic. Přes Radvanice a černou cestu se dostává do Jívky, k penzionu U Kobrů a zahýbá do lesa a dále pokračuje ke Katovně.

(Na Bišíku je možné využít odbočku k rozhledně na vrcholu Čáp a vrátit se zpět na trasu)

Cyklotrasa KT35

Cyklotrasa jede z Tábora pod Vysákem pod náměstí, kde zatáčí doleva směr Hronov, projede Hronovem až k železničnímu přejezdu, kde zahýbá směr Slavíkov. Jede serpentinami a nahoře zahne na Horní Radechovou, přes ni pokračuje na Špinku. Projede kolem Špinky a zahýbá zpět kolem firmy Impro na kostelecké Končiny a nahoru na Krkavčinu. Zahýbá na Odolov a sjíždí do Jívky k penzionu U Kobrů, kde odbočuje do lesa a jede až ke katovně.

Cyklotrasa KT50 (POZOR – tučně změna, objížďka zavřeného Červeného mostu)

Cyklotrasa jede z Tábora pod Vysákem přes náměstí na Krkavčinu, pokračuje na Končiny a přes firmu Impro ke Špince. U Špinky zahýbá do lesa, jede až do Řešetovy Lhoty a do Bakova a Studnic. Po modré cykloznačce jede až do Ratibořic. Dále jede Babiččiným údolím, za splavem jede nahoru na Žernov, pak po hlavní na Červenou Horu, zpět do údolí a pokračuje až do Havlovic, kde zahýbá na Vízmburk. Za Vízmburkem odbočuje doleva směr Rtyně a za Rtyní pokračuje na Odolov. Z Odolova do Jívky k penzionu U Kobrů a nahoru do lesa ke katovně.